PODELI
Foto: Pixabay // ilustracija

Viši sud u Beogradu presudio je da je list Kurir ugrozio bezbednost i sigurnost Dragana Đilasa i njegove porodice i obavezao je list i njegovog glavnog urednik Rajka Nedića da Đilasu isplate 110.000 dinara, plus troškove suđenja, za pet tekstova i naslovnih strana objavljenih dan za dan u kojima su iznete neistinite informacije.

Tokom postupka, sud je nedvosmisleno utvrdio da je Kurir „protivpravnim objavljivanjem neistinitih informacija ugrozio privatni život i ugled Dragana Đilasa“ i tako prekršio više članova Zakona o informisanju i Ustav Republike Srbije, navodi se u saopštenju Stranke slobode i pravde.

Posledice takve hajke ne ogledaju se samo u povredama koje tužilac (Dragan Đilas) lično trpi, već u ugrožavanju bezbednosti i sigurnosti tužioca i njegove porodice, naveo je sud, a saopštila stranka.

Iznošenje podataka o „otimanju pola miliona evra“, potom da laže, da je „oteo zemljište od 650 m2“ onda „da je divlje gradio vilu“ karakterišući tekstove sa „afera: oteto prokleto“, potom „uzurpacija, bespravna gradnja, legalizacija“, a koji su podaci neistiniti i netačni, zatim i niz drugih uvredljivih neistinitih navoda, stvara negativnu sliku u društvu sa svim eventualnim posledicama koje te neistinite i netačne informacije mogu da proizvedu ne samo na tužioca (Dragan Đilas) već i na njegovu porodicu i decu, navodi se u obrazloženju presude.

„Potpuno je jasno da je dnevni list Kurir deo propagandne mašinerije koja sprovodi svojevrstan medijski linč nad svakim čovekom koji se usudi da se suprotstavi Vučićevom režimu ne osvrćući se na profesionalne standarde, zakone i Ustav Srbije, kao što to svakodnevno rade i svi ostali tabloidi“, ističe SSP.

KOMENTARIŠI